آخرین خبرها در سایت
دبیرستان دوره اول فرهیخته
در راستای نگرش آموزشی خود وبا توجه به فضای خالی صبح مدرسه زبان امیر، تصمیم به باز کردن دبیرستان دوره اول نموده و با...
مجموعه : آخرین خبرها
مدرسه عاطفی ژرف اندیش
سعی بر آن است که کودک ازطریق قرار دادن مدیر، مربیان و کارمندان مدرسه، مهارت های: فرار از دروغ، کنترل خشم، دوری از بی...
مجموعه : آخرین خبرها
سی سال پیش فعالیت آموزشی در زمینه زبان انگلیسی برای کودکان این مرز و بوم را آغاز کردیم. این موسسه ابتدا با نام ایران زمین به مدت هفده سال، سپس با نام موسسه آموزش زبان امیر به فعالیت خود ادامه داده است. در تمام این مدت سعی کرده ایم که هیچگاه از هدف خود که ترقی علمی کودکان باشد دور نشویم وبا بکارگیری روشهای علمی و طراحی سیستماتیک حرکت آموزشی خودمان را با توجه به مهارت های شناختی و رفتاری کودکان ادامه دهیم. آنچه که این سیستم را متفاوت از روش های رایج کرده، این است که آموزش زبان در این روش به صورت آموزش زبان خارجی شکل نمی گیرد بلکه در این روش زبان آموزی و آموزش زبان توامان انجام می شود. یعنی ابتدا یادگیری مفهومی برای کودکان آغاز شده و از پی آن آموزش زبان با تمرکز بر مهارت های خواندن، نوشتن، گفتن و شنیدن، علوم و فن آوری بر مبنای کتب درسی و مواد آموزشی مدرسه ای می باشد. این چنین رویکردی توان این ادعا را می دهد که اعلام کنیم امروز حرفی برای گفتن و مقامی در آموزش انگلیسی داریم.
برای یادگیری مفهومی، کودک ابتدا اصول ترسیمی را فرا گرفته سپس اصل آوا شناسی که یکی از ارکان مهم آموزش زبان است را می آموزد، آن گاه با ترکیب میان اصول ترسیمی و آوا شناسی مرحله اصلی و اساسی خواندن آغاز می شود. در این مرحله طرحواره های ذ هنی کودک از طریق فعالیت های کلاسی با رهنمود های معلم، منجر به نوعی یادگیری می گردد وبا تکرار و تمرین یادگیری معنی دار شکل می پذیرد. این نوع یادگیری توسط کودک با توجه به شناخت قبلی، در ذهن او سازمان بندی شده و از طریق آموزش های کلاسی به یادگیری گسترده ویادگیری عمیق مبدل می گردد.در راستای رسیدن به اهداف فوق مسئولان مدرسه زبان امیر کودک را به عنوان یک سیستم باز اجتماعی در نظر گرفته وبا توجه به اصول سیستمی برای تداوم یادگیری در زمان های متناوب مواد آموزشی جدید را به مدرسه تزریق می نمایند که از آن جمله تغییر کتاب های درسی،مواد آموزشی وراهکار های علمی دیگر است.چنین فرایندی با آموزش زبان در اکثر کشورهای پیشرفته جهان تطابق دارد.
کودکان از سن هفت تا نه سالگی در مدرسه زبان پذیرفته شده وبر اساس دو ویژگی در کلاس های درسی سازماندهی می شوند: کلاس هایی با حداکثر سیزده دانش آموز:از آن جا که هر جلسه درسی دو ساعت آموزشی است وبرای هر کودک فقط شش دقیقه زمان در نظر گرفته شده است،بنابراین تعداد کودکان هر کلاس بیش از سیزده نفر نمی تواند باشد. کلاس هایی با کودکان هم سن در هر سطح آموزشی وبراساس آن در هر کلاس کودکان ازسن یکسان برخوردارند تا درک مفاهیم ارائه شده به آسانی صورت پذیرد.با توجه به این دو ویژگی مهم،ما به جای آموزشگاه زبان ،خود را مدرسه زبان معرفی می کنیم. کودکان در سنین پانزده تا هفده سالگی با گذراندن شش دوره آموزشی؛ Beginners,Elementary,Prelntermediate Intermediate,Upper Iintermediate,Advance از مدرسه زبان امیر فارغ التحصیل می شوند.دانش آموزان پس از اتمام دوره های Advance ,Upper Intermediate به ترتیب در امتحانات جامع دانشگاهCambridge که توسط نماینده این دانشگاه درتهران برگزار می گردد شرکت کرده ومدرک PET,FCE,CAE را از این دانشگاه کسب می کنند.
مدارسی که در سال تحصیلی جاری،آموزش زبان انگلیسی آن ها توسط مدرسه زبان امیر انجام می پذیرد
دبیرستان فرهیخته
دبستان مهرآسا
دبستان ژرف اندیش
دبستان ماه و مهتاب
آخرین مطالب
-
برنامه دوره های آموزشی
(6000)
(آخرین خبرها)
11 بهمن 1398
برنامه دوره های آموزشی
-
پیش ثبت نام دبستان و پیش دبستان ژرف اندیش
(1921)
(آخرین خبرها)
20 دی 1399
-
جدول ثبت نام ترم زمستان 1 مدرسه زبان امیر و نسیما
(1238)
(آخرین خبرها)
09 اسفند 1400